Bij Scotch™ Brand geloven we er nog steeds in dat alles mogelijk is als je de wetenschap aan je zijde hebt en vastberaden bent om door te zetten. Transformatie ontstaat door onze gedeelde visie, gepassioneerde medewerkers en de toewijding van maatschappelijke partners. Samen kunnen we veel goeds doen.
Ons 3M Impact Program maakt een waar verschil in de wereld. Onze medewerkers werken twee weken lang samen met een lokale non-profitorganisatie, sociale onderneming of school om een positieve bijdrage te leveren aan een urgente maatschappelijke of ecologische uitdaging.
We zijn trots om te kunnen zeggen dat ons moederbedrijf 3M volgens Forbes tot de beste bedrijven ter wereld behoort op het gebied van vrouwen en diversiteit. Wij hechten waarde aan een inclusieve cultuur waarin iedereen zich welkom voelt en waar bredere perspectieven echt worden gewaardeerd. Wij weten dat divers denken leidt tot meer innovatie en daarom zetten wij ons sterk in om gelijkheid in onze hele organisatie te bevorderen.
Scotch™ Cushion Lock™ was finalist bij de World Changing Idea Awards van Fast Company. De categorie consumentenproducten erkent artikelen voor thuis of op kantoor die ons helpen een zinvoller leven te leiden of die fundamenteel een verandering teweegbrengen in achterhaalde bedrijfsmodellen of toeleveringsketens.
Bekijk de volledige lijst met game changers van Fast Company
Met vindingrijkheid kunnen we grote uitdagingen oplossen en kansen creëren. Het moederbedrijf van Scotch™ Brand, 3M, heeft meer dan $ 23,6 miljoen dollar geïnvesteerd om kansenongelijkheid aan te pakken door middel van personeelsontwikkeling en STEM-onderwijs. Daarnaast doneerden ze $ 82,1 miljoen dollar in contanten en producten voor educatieve, gemeenschaps- en milieuprogramma's.
Lees meer over hoe 3M gemeenschappen ondersteunt (VS, ENGELS)